Ф. Скарына: след чалавека-след жыцця


  
Ф. Скарына: след чалавека-след жыцця
(описание интернет- проекта)

Фотоотчет по итогам мероприятий, посвященных 500-летию начала белорусского книгопечатания 


Статья из Щучинской районной газеты "Дзянница"о праздничных мероприятиях, посвяшенных Ф. Скорине, прошедших в ГУО "Гимназия г. Щучина 28-29 апреля 2017 г.

 http://dzyannica.by/content/francysk-ckaryna-sled-chalaveka-sled-zhyccya


Статья, размещенная на сайте Гродненской епархии, о праздничных мероприятиях, посвяшенных Ф. Скорине, прошедших в ГУО "Гимназия г. Щучина 28-29 апреля 2017 г.
http://orthos.org/news/2017/04/29/500-goddze-belaruskaga-knigadrukavannya-adsvyatkavali-u-shchuchyne

Статья в "Настаўніцкай газеце"за 25.05. 2017 г.
 "Шляхамі Скарыны і не толькі"
https://nastgaz.by/shlyahami-skaryny-i-ne-tolki/


Работы удзельнікаў інтэрнэт- праекта:

1. "За что я хочу Скорине спасибо сказать?" Стрелковская Яна, ГУО «Гимназия №19 г.Минска», 9 «В» класс.

Руководитель: Купич Елена Алексеевна, учитель

2.  Франциску Скорине 
Идея - показать многогранность таланта и богатого духовного мира первопечатника и гуманиста Франциска Скорины - Артюхова Оксана Викторовна
УЗ «2-ая городская детская клиническая больница», инспектор по кадрам.
Законный представитель учащегося 5 «А» класса Артюхова Ильи, ГУО «Гимназия №19 г.Минска».
Руководитель: Жук Жанна Николаевна, учитель

3. За што я сёння магу сказаць Скарыну дзякуй? 

 Ідэя - " Я адчуваю сябе сапраўдным патрыётам сваёй краіны, таму не магу не дакрануцца да вялікай даты, прысвечанай славутаму сыну беларускай зямлі"  - Ісаенкава Карына, ДУА "Сярэдняя школа № 16 г. Оршы", 8 "А" клас.

Кіраўнік: Ісаенкава Марына Васільеўна


Ідэя - " Я адчуваю сябе сапраўдным патрыётам сваёй краіны, таму не магу не дакрануцца да вялікай даты, прысвечанай славутаму сыну беларускай зямлі" ) - Ісаенкава Карына, ДУА "Сярэдняя школа № 16 г. Оршы", 8 "А" клас.

Кіраўнік: Ісаенкава Марына Васільеўна

Ідэяпаразважаць над тым, якое месца займае кніга ў час імклівага развіцця тэхнічных сродкаў; вызначыць перавагу друкаванай кнігі над электронным аналагам. Акрэсліць значнасць дзейнасці Ф.Скарыны ў развіцці кнігадрукавання) - 
Багамольцаў Міхаіл, ДУА "Гімназія 3 19 г. Мінска"
Кіраўнік: Змачынская Наталля Іосіфаўна

6. Прага в жизни Скорины     Ф. Скорине посвящается 
Идея исследования: рассуждения о пражском периоде жизни Ф. Скорины.
Девочко Алексей, 10 "А" класс, ГУО "Гимназия г. Минска"
Руководитель: Змачинская Наталья Иосифовна

7. Ф. Скарына ў памяці сучаснікаў

Чаеўская Дар'я, 
ДУА "Красненская сярэдняя школа" Маладзечынскага раёна
Кіраўнік: Карунцова Н.У.



8. Дарога ў жыццё


Ідэя даследавання: Акрэсліць пошукі маладым пакаленнем сваёй дарогі ў жыцці 

Розум Паліна,
ДУА "Гімназія № 19 г. Мінска"
Кіраўнік: Змачынская Наталля Іосіфаўна

9. Імя Ф. Скарыны ў нашы дні


Ідэя даследавання: расказаць аб тым, як у свеце шануюць памяць Ф. Скарыны.

Кірыл Лыскоў
Дзяржаўная ўстанова адукацыі “Гімназія № 19 г. Мінска”, 10 “А” клас
Кіраўнік: Змачынская Наталля Іосіфаўна

10. Ф. Скарына - чалавек свету

Байгот Паліна, 7 "Б",
ДУА "Гімназія г. Шчучына"

11.     "Ф. Скарыне прысвячаецца... " 

Якубоўская Анастасія, 
Дзяржаўная ўстанова адукацыі "Гімназія № 19 г. Мінска", 10 "А" клас
Кіраўнік: Змачынская Наталля Іосіфаўна

12. Кніга як фенамен беларускай культуры

Дзятчык Аэліта,
Дзяржаўная ўстанова адукацыі "Гімназія г. Шчучына", 8 "А"
Кіраўнік: Сергій Сямашка

13. ВКЛ часоў Ф. Скарыны
 Мацко Андрэй,
Дзяржаўная ўстанова адукацыі "Гімназія г. Шчучына", 7 "Б"
Кіраўнік: Лісоўская Алена Яўгеньеўна

14. Якую адукацыю атрымаў Ф. Скарына?
Кухарчык Анастасія,
Дзяржаўная ўстанова адукацыі "Гімназія г. Шчучына", 8 "Б"
Кіраўнік: Лісоўская Алена Яўгеньеўна

15. З гісторыі кнігадрукавання
Кот Ксения,
Дзяржаўная ўстанова адукацыі "Гімназія г. Шчучына", 8 "Б"
Кіраўнік: Лісоўская Алена Яўгеньеўна

16. Ф. Скарына: першадрукар ці выдавец?
Матеюк Дарья, 
Дзяржаўная ўстанова адукацыі "Гімназія г. Шчучына", 8 "Б"
Кіраўнік: Падгурская Ірына Станіславаўна

17. Веравызнанне Ф. Скарыны
Новик Рената, 
Дзяржаўная ўстанова адукацыі "Гімназія г. Шчучына", 8 "А"

Кіраўнік: Сергій Сямашка

18. Чаму ў Маскве былі спалены кнігі, якія надрукаваў Ф. Скарына?
Мотевич Полина, 
Дзяржаўная ўстанова адукацыі "Гімназія г. Шчучына", 7 "Б"

Кіраўнік: Лісоўская Алена Яўгеньеўна

19. Сігнэт  Ф. Скарыны: сімволіка, падыходы да тлумачэння
Седельник Егор, 
Дзяржаўная ўстанова адукацыі "Гімназія г. Шчучына", 8 "А"

Кіраўнік: Лісоўская Алена Яўгеньеўна

20. Ф. Скарына – чалавек свету: геаграфія жыцця
Юшкевич Андрей, 
Дзяржаўная ўстанова адукацыі "Гімназія г. Шчучына", 8 "Б"
Кіраўнік: Лісоўская Алена Яўгеньеўна

21. Ф. Скарына-наватар: як змяніліся падыходы да кнігадрукавання
Белявская Ангелина,
Дзяржаўная ўстанова адукацыі "Гімназія г. Шчучына", 8 "Б"

Кіраўнік: Лісоўская Алена Яўгеньеўна

22. Шматбаковасць асобы Ф. Скарыны
Внукевич Дмитрий,
Дзяржаўная ўстанова адукацыі "Гімназія г. Шчучына", 7 "Б"

Кіраўнік: Лісоўская Алена Яўгеньеўна

23.  Светапогляд Ф. Скарыны
Волчкевич Каролина,
Дзяржаўная ўстанова адукацыі "Гімназія г. Шчучына", 8 "А"

Кіраўнік: Лісоўская Алена Яўгеньеўна

24. Гравюры ў выданнях Ф. Скарыны
Бурновская Ангелина,
Дзяржаўная ўстанова адукацыі "Гімназія г. Шчучына", 8 "Б"

Кіраўнік: Падгурская Ірына Станіславаўна

25. Тэхналогія кнігадрукавання часоў Ф.Скарыны
Васьковский Глеб,
Дзяржаўная ўстанова адукацыі "Гімназія г. Шчучына", 7 "Б"

Кіраўнік: Лісоўская Алена Яўгеньеўна

26.  Паслядоўнікі Ф. Скарыны
Барановская Полина,
Дзяржаўная ўстанова адукацыі "Гімназія г. Шчучына", 8 "Б"

Кіраўнік: Падгурская Ірына Станіславаўна

27.  Як шануецца памяць пра Скарыну ў свеце
Гук Екацярына,
Дзяржаўная ўстанова адукацыі "Гімназія г. Шчучына", 10 "А"
Кіраўнік: Міцкевіч Тамара Мікалаеўна

28. Вобраз Ф. Скарыны ў мастацтве
Белко Дарья,
Дзяржаўная ўстанова адукацыі "Гімназія г. Шчучына", 7 "Б"
Кіраўнік: Падгурская Ірына Станіславаўна

Комментариев нет:

Отправить комментарий